دانه سویا از خواص بسیاری برخوردار است که حتی به دنیای آجیل ها هم راه پیدا کرده است و طرفداران خاص خودش را دارد. 

از دانه سویا فرآورده های مختلفی مانند:

  • شیر سویا
  • پروتئین سویا 
  • پودر سویا
  • سس سویا
  • آرد سویا
  • مایونز سویا و...

از همین رو ایده کارخانه تولید سویا فله و یا فرآورده های آن این روزها بسیار پر سرو صدا می باشد و خیلی از افراد می خواهند در این راه سرمایه گذاری کنند. 

اما هزینه تجهیزاتی که برای تولید آن باید خریداری شود بسیار بالا می باشد و یا اینکه هزینه تبلیغات برای شناساندن محصول به جامعه بالا است و ممکن است در مراحل اولیه بیشتر سرمایه شما را درگیر خودش کند. 

ساخت پروتئین سویا و آرد سویا یکی از دو محصولی است که از فرآورده های سویا می باشد و بسیار پرطرفدار می باشد. اما نحوه تولید آنها بسیار پیچیده می باشد و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد فکرکنند که از مواد معدنی و پروتئینی بسیار زیادی برخوردار هستند.

اما در روند تولید آنها ممکن است بسیاری از این مواد مفید و پر ارزش آن از بین برود که در نهایت با اضافه کردن مواد افزودنی آنها را قابل استفاده میکنند که در نهایت ارزش غذایی آنها بسیار پایین می باشد. 

و این موضوع از مشکلات خط تولید سویا و فرآورده های آن می باشد که کمتر کسی به آن توجه دارد. در کارخانه سویا برای تولید شیر سویا آنقدر از مراحل مختلف و درجه حرارتی بالا سویا را عبور می دهند که در نهایت بخش زیادی از ارزش اولیه آن از بین می رود.

از این رو بهتر است در خط تولیدی سرمایه گذاری کنید که به شما اطمینان بدهد میتواند از آن سود بسیار بالایی نصیبتان شود. 

شرکت سارگن استون به شما خطوط تولیدی متنوعی معرفی میکند که می توانید بر اساس میزان سرمایه ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. 

از افراد با تجربه این شرکت راهنمایی و مشاوره های رایگان دریافت کنید تا بتوانید از صفر تا صد این خطوط تولیدی آگاهی پیدا کنید. 

www.sargonstone.com