دستگاههای تولید شیشه

در گذشته خط تولید شیشه را به صورت دستی و به وسیله کوره های کوچک می سازند که فقط قابلیت ساخت یک شیشه را داشتند. در حال حاضر با گذشت زمان شیشه به روش های متفاوت تری نیز ساخته می شود که به یک صنعت کاملا جدا تبدیل شده است. شیشه امروزه در کارخانه تولید شیشه ساخته و برای فروش به بازار می رود.

شیشه از جمله مواردی است که بسیار مفید و پرکاربرد است که در ابتدا از آتش فشان ها مواد آن پدید آمد و بر اثر ترکیب شدن با مواد پایه سیلیس و گرمای بسیار زیادی که به آن واردمی شود و بر اثر سرد شدن و تغییر دمای مواد شیشه ای ساخته می شود که به دلیل ساختار شیشه و شکل پذیر بودن آن با گذشت زمان و پیشرفت علم انواع و اقسام مختلفی ازآن نیز ساخته شد.

خصوصیات شیشه

شیشه یکی از ماده های شفاف است که به راحتی نور را از خود عبور می دهد و باعث می شود تا تصاویر پشت آن به وضوح قابل مشاهده باشند. در زمانی که شیشه ذوب می شودو مانند هر مایع دیگری گرانروی دارد و با کاهش دمای آن به مرور این خاصیت گرانروی خود را از دست می دهد که به شکل کریستالی شکل میگیرد. به همین علت از نظر ساختار مولکولی مثل مایعات نامنظم و مانند جامدات سخت و غیر متحرک می باشد که شیشه برای اینکه به این خاصیت برسد باید دمای بسیار بالایی به آن وارد شود.

برای تولید شیشه سکوریت بر خلاف دمای ذوب شده معمولی باید دمای بسیار بالاتری به آن وارد شود تا خمیر شیشه به حالت مایع در بیاید و دمایی نزدیک به 700 درجهسانتی گراد داشته باشد که در تولید شیشه سکوریت باعث می شود تا مقاومت میکانیکی شیشه بالاتر برود.

دستگاههای تولید شیشه تعداد زیادی دارد و برای اینکه تولید شیشه با دقت بسیار ودر عین حال کیفیت بالایی انجام شود لازم است تا هزینه های زیادی برای آن پرداخت شود. 

با سرمایه های میلیاردی می توان این خط تولید را راه اندازی کرد اما چرا باید در خط تولیدی اقدام کنید که اطمینان دارید با رقیبان بسیار زیادی در این حوزه رو به رو خواهی شد. 

به پیشنهاد شرکت سارگن استون که دارای پرسودترین خطوط تولیدی می باشد می توانید سرمایه گذاری های پرسودی را انجام دهید و این نیازمند این است که قبل از آن با این خط تولیدات آشنا شده و از نحوه کارهریک آگاهی پیدا کنید. 

به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های قرار داده تماس گرفته تا با میزان سرمایه های متفاوتی که دارید بتوانید یکی را انتخاب کرده و ضمن اینکه مشاوره های بسیار خوبی را نیز دریافت میکند. 

www.sargonstone.com

کارخانه تولید گرانول

گرانول ساختاری است که در پلیمرها وجود دارد و به شکل دانه دانه بوده که در تهیه و تولید بسیاری از مواد پلاستیکی به کار می رود. در اصل گرانول ها به صورتدانه های گلوله ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می آیند.

در اصل جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیکی می تواند باشد اما ساختار گرانول تنها به نوع خاصی از آنها گفته می شود که شکل گلوله ای دارند. یکی ازکاربردهای اصلی گرانول سازی در صنعت ضایعات پلاستیکی می باشد که برای تهیه محصول جدید از آن استفاده میکنند.

پلاستیک ها هرساله مقدار بسیار زیادی از زباله ها را به خود اختصاص می دهند که لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهمترین ضایعات پلاستیکی می باشد

که اگر به صورت مجدددوباره تولید شوند مشکلات زیست محیطی بسیاری را حل میکنند.

از گرانول میتوان برای تولید بخش های پلاستیکی تعدادی از دستگاهها مثل: تلفن و لوازم التحریر استفاده کرد که برای تولید محصولات پلاستیکی و تعداد خاصی از آنها لزوما نباید از پلاستیک های درجه یک استفاده کرد می توان گرانول را جایگزین آن کرد. گرانول در اصل اسم پلیمر خاصی نمی باشد و در پتروشیمی به صورت دانه های ریزی بوده که برای مصارف مختلف ذوب شده و فرم دهی می شود که آن گرانول میگویند. یا به تعبیری دیگر پلیمر در زمانی خط تولید گرانول انجام می شود که در دستگاه اکسترودر مانند چرخ گوشت ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یه هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی رابه طور مرتب قطع میکند و گرانول تولید می شود.همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر می توانند به گرانول تبدیل شده و اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگری نیز باشد به صورت پودر یا محلول تولید می شود.

در کارخانه تولید گرانول در ابتدا ممکن است گرانول ها در درجه بندی های مختلفی تهیه و تولید شوند که بستگی به تولید کننده دارد همچنین قیمت دستگاه تولید گرانول که تعداد زیادی هستند و همگی باید تهیه شوند نیز بالا می باشد و قسمت بزرگی از سرمایه شما صرف خرید تجهیزات می شود. 

به طور کلی سود تولید گرانول با توجه به اینکه تولیدکنندگان زیادی در این حوزه وجود دارند پایین است و شما در این بازار با رقیبان زیادی روبه رو خواهید بود. 

لذا پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی پرسودی سرمایه گذاری کنید که این دغدغه ها را نداشته باشید. سارگن استون در زمینه انواع خطوط تولیدی به شم این امکان را می دهد که بتوانید با سرمایه گذاری در خطوط تولیدی که معرفی کرده به سود بالایی برسید. 

برای آشنایی با این خط تولیدات ودریافت مشاوره به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com

تولید لامپ LED

از سری محصولات روشنایی می توان به لامپ ها اشاره کرد که لامپهای ال ای دی جزء لامپ های کم مصرف هستند و برای اینکه تولید روشنایی را انجام دهند از دیود نور افشان استفاده میکنند. عمر مفید لامپ ها بسیار بهتر از لامپ های رشته ای می باشد و کارآمدتر نیز می باشد.

این لامپ ها به سلامت چشم ها آسیبی وارد نمی کنند و در انواع رنگ ها قابل تولید هستند که فرآیند تولید لامپ های ال ای دی به طور کامل توسط دستگاهها و تجهیزات انجام می شود که البته به کمک این دستگاهها می توان لامپ های دایره ای، حبابی، پانلی تولید کرد.

تولید لامپ LED

در خط تولید لامپ بدین صورت عمل می شود که ابتدا بدنه لامپ را به وسیله دستگاههای تزریق پلاستیک تولید میکنند و بعد از آن مطابق با شکل لامپ PCB آنرا تولید کردهو در مرحله بعدی نوبت به مونتاژ قطعات می رسد.

به ترتیب قطعات منبع تغذیه لامپ و دیودهای نوری بر روی PCB مونتاژ می شود و در مرحله آخر کنترل کیفیت را تست کرده و بسته بندی محصول را انجام می دهند. برای تولید لامپ نهایی در ابتدا التراسونیک PCB یا LED را تمیز و خشک میکنند که بعد در چراغ تراشه که در قسمت پایینی الکترود قرار دارد برای چسب نقره انتقال می دهند و به وسیله لوله اصلی قرار داده شده در مرحله تراشه (ویفر) در زیر میکروسکوپ با کریستال های خاردار قلم لوله اصلی که بر روی یک PCB یا چراغ Stent متعلق به جوشکاری می باشد، نصب میکنند.در مرحله فشار، جوشکاری الکترود به هسته LED با آلومینیوم سیم یا طلا متصل می شوند که تزریق انجام می گیرد.

سپس LED به صورت مستقیم بر روی PCB نصب می شود و به صورت کلی با دستکش کار سیم آلومینیوم استفاده می شود. نور سفیدی که در قسمت بالایچراغ پلاسما قرار دارد به سیم طلا نیز داشته که در نهایت بسته بندی از اپوکسی برای نگهداری از LED لوله اصلی و خط جوش استفاده می شود.در مراحل جوش اگر منبع نور پس زمینه SMD مهر شده باشد LED نیاز به PCB از قبل مونتاژ شده دارد که به آن جوش داده می شود. در نهایت کار نیز نیاز به بررسی و تست روشنایی لامپ می رسد که به وسیله پارامترهای فوتوالکتریک منبع نور تست می شود.

لامپ ها به طور کلی جزء مواردی هستند که عمر تقریبا مفید دارند و نیاز آن هر روزه نمی باشد و یا اینکه افراد ممکن است در طول سال نهایت دو الی سه بار خواهند لامپ را عوض کنند به همین منظور راه اندازی این خط تولید باعث می شود شما دیرتر به سود برسید و حتی بازگشت سرمایه شما بسیار دیر اتفاق بیفتد. 

لذا پیشنهاد می شود اگر قصد سرمایه گذاری دارید در مسیری قدم بگذارید که اولا بازگشت سرمایه شما سریعا اتفاق بیفتد ثانیا شما بتوانید به سود بالا برسید و در نهایت رقیبان بسیار کمتری در راهی که انتخاب کرده اید داشته باشید. 

شرکت سارگن استون در همین راستا فعالیت میکند و با انتخاب هریک از این خطوط تولیدی می توانید سرمایه گذاری بسیار سوددمندی را انجام دهید. برای آگاهی از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی و دریافت مشاوره به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com

خط تولید ماکارانی فرمی

غذا یکی از موارد مهم برای ادامه زندگی می باشد و یکی از اصلی ترین منابع برای تامین انرژی است که افراد از آن تغذیه میکنند و به صورت های مختلف غذا، میوه، گوشت، سبزیجات و مایعات می باشد که افراد از آنها استفاده میکنند. یکی از فرآورده های گندم، ماکارانی است که تولید آن ابتدا توسط چینی ها انجام می شده است و تولید آن هم کاملا تصادفی بوده و توسط یک خانم چینی انجام شده است.در کشور ایران اولین کارگاهی که در آن ماکارانی ساخته شد در سال 1313 با دستگاهی ساده و ابتدایی بوده که البته از ماکارانی با نام رشته فرنگی نیز یاد می شود.

خط تولید ماکارانی بعد از اولین فعالیت کم کم گسترش پیدا کرد و در حال حاضر بیشتر از 400 خط تولید بزرگ و کوچ مشغول فعالیت هستند. تکنولوژی های پیشرفته تولید ماکارانی فرآورده های زیادی دارد که شامل: اسپاگتی، ورمیشل، نودل، لازانیا و راویولی است.تنها اختلافی که این نوع فرآورده ها با یکدیگر دارند در شکل و فرم آنها می باشد که از جمله راحتترین و رایج ترین غذا در کشورهاست. ماکارانی جزء غذاهایی است که افراد بسیار زیادی به آن علاقه دارند و در تمام سنین طرفداران بسیاری دارد.

مراحل تولید ماکارانی به این شکل است که در ابتدا باید آرد گندم تهیه شود و بدین ترتیب مراحل: سیلوی ذخیره آرد، الک، میکسر، میکروفیدر، سیستم انتقال مواد اولیه، دستگاههای پرس، پلی ماکتیک، سیستم های خشک کن، دستگاههای سردکن، سیلوی محصول، انبار محصول، بسته بندی می باشد. 

خط تولید ماکارانی فرمی جزء مورادی است که فقط در مرحله فرم دهی از قالب های متفاوتی استفاده می شود و بقیه مراحل تقریبا یکی می باشد. افراد سرمایه گذار برای راه اندازی این خط تولید و اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید ماکارانی میلیاردی می باشد چرا که لازم است  برای احداث کارخانه ماکارانی و خرید دستگاهها و تجهیزات سرمایه بالایی در اختیار باشد که دغدغه ای برای راه اندازی آن وجود نداشته باشد. 

اما این خط تولید که قبلا توسط افراد بسیار زیادی راه اندازی شده سبب شده تا شما اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بدانید رقیبان بسیار زیادی در این مسیر هستند. 

لذا پیشنهاد می شود از خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد آگاهی پیدا کنید و از نحوه کار هریک اطلاعاتی که در سایت سارگن قرار داده شده اطلاعاتی به دست آورید. 

این خطوط تولیدی پرسود بسیار کم رقیب و زود بازده هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر  و مشاوره های سودمند به سایت سارگن مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com

خط تولید اسانس گیری صنعتی

برای تولید اسانس های صنعتی از روش و دستگاههای که این امر را به راحتی انجام می دهند استفاده میکنند. دستگاه تولید اسانس در انواع و اقسام مختلفی هستند که نیاز است در صورت راه اندازی خط تولید اسانس سرمایه بسیار خوبی را نیز داشته باشید. 

اسانس ها یکی از محصولاتی هستند که معطر بوده و کاربردهای بسیار زیادی دارند.اسانس ها را می توان از اندام های گیاهان تهیه کرد که از برگ، گل، میوه، دانه و ریشه آنها استفاده کرد.بیشتر از 90 نوع گیاه وجود دارد که می توان از آنها اسانس را استخراج کرد که به دلیل تبخیر اسانس ها بر اثر مجاورت هوا و در حرارت عادی، آنها را در روغن های فرار یا عطری یا اسانس های روغنی نیز می نامند.به طور کلی اسانس ها بی رنگ هستند و مخصوصا در زمانی که تازه تهیه می شوند ولی به مرور زمان به دلیل اکسیداسیون و مواد رزینی شدن رنگ آنها تیره می شوند برای جلوگیری از این تغییرات باید اسانس ها را در مکان خنک، خشک و ظرف های سر بسته از جنس شیشه نگه داری کرد.

تولید اسانس پرتقال، تولید اسانس لیمو ترش، تولید اساسن گل محمدی،  تولید اسانس میوه، تولید اسانس انواع سبزیجات، تولید اسانس انواع عطر از جمله مواردی هستند که می توان در این خط تولید از آنها استفاده کرد. 

نحوه تولید و نام دستگاههایی که برای راه اندازی این خط تولید مورد نیاز است به طور کامل در سایت اصلی شرکت سارگن استون قرار داده است و افرادی سرمایه گذاری که قصد دارند در این خط تولید سرمایه گذاری کنند ابتدا نیاز است سرمایه ای بین 2 الی 4 میلیارد موردنیاز است که قطعا بیشتر از این مبلغ هم برای آن صرف می شود به دلیل اینکه نوسانات قیمتی بر روی موارد بسیاری تاثیر میگذارند. 

خط تولید اسانس گیری صنعتی در کشور به تعداد کارگاهها و کارخانه ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود که شما بدانید در این راه رقیبان زیادی دارید و زمان زیادی طول میکشد در ابتدا بازگشت سرمایه و سپس سوددهی را به دست آورید. 

بهتر است در کسب و کارهایی سرمایه گذاری کنید که میدانید با چالش بسیار بسیار کمی روبه رو هستید و شما را در مدت زمان کوتاه به هدفتان میرساند. از بین دهها و صدها خط تولید شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را ارائه می دهد که بهترین فرصت برای سرمایه گذاران می باشد و شما می توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره های بسیار خوب از مدیریت این مجموعه بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. 

www.sargonstone.com