رنگ سنگ کریزوپراز

ریشه کلمه این سنگ یونانی می باشد که سنگ کریزوپراز در نزد رومیان و یونانیان بسیار حائز اهمیت بوده است. 

این سنگ برای اولین بار در لهستان پیدا شد که به مقدار بیشتری می توان این سنگ را در استرالیا مشاهده کرد و البته باید ذکر شود به طور کلی این سنگ منابع بسیار کمی دارد. 

در درون این سنگ ماده ای به نام نیکل وجود دارد که باعث می شود این سنگ رنگ سبز به خود بگیرد و محل پیدایش این سنگ در مناطق کم سطح و کم عمق و در ترک ها، حفره ها و رگه های سنگ ها است. 

سختی سنگ کریزوپراز 6.5 تا 7 می باشد و از اعضای خانواده کلسدونی ها است که از جمله زیباترین سنگ ها به شمار می رود و معمولا به صورت شفاف و مات یافت می شود. 

رنگ سنگ کریزوپراز 

این سنگ معمولا و در بیشترین مقدار موجود به رنگ سبز یافت می شود که از سبز کمرنگ تا پررنگ متغیر است و گاها به شکل سبز آبی نیز مشاهده می شود.

معدن سنگ کریزوپراز در اسرتالیا، روسیه، کالیفرنیای آمریکا، برزیل، تانزانیا، آفریقای جنوبی، هند، اسلواکی، قزاقستان و جمهوری چک می باشد. 

خواص سنگ کریزوپراز

این سنگ مناسب برای چاکرای چهارم، چاکرای سوم، افزایش اعتماد به نفس، جلب اعتماد دیگران، رهایی از ترس، درمان اعتیاد، آرامش دهنده قلب می باشد. 

برای دریافت انواع سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید. جواهر سایت مجموعه بی نظیر در زمینه انواع زیورآلات نقره مردانه و زنانه می باشد که تمامی کارهای خود را به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه می دهد. 

www.javaher.site

 

رنگ سنگ واریسیت

این سنگ را به دلیل اینکه رنگی مشابه به رنگ سنگ فیروزه دارد اغلب اشتباه می گیرند و اسم این سنگ در اصل از آلمان شرقی گرفته شده است و درج سختی سنگ واریسیت 3.5 تا 4.5 است و از فسفات با ساختار بلوری تشکیل شده است. 

این سنگ از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به کریزوکولا و کریزوپراز می باشد. رنگ سنگ واریسیت سبز رنگ است و در درجه های کمرنگ تا پررنگ قرار دارد. 

این سنگ ممکن است در ترکیب رنگ های سیاه و سفید هم یافت شود و البته رنگ های دیگری مثل: صورتی، بنفش، زرد، قرمز، قهوه ای از جمله رنگ های دیگر این سنگ می باشد. 

معدن سنگ واریسیت

  • فرانسه 
  • برزیل
  • سوئد 
  • اسپانیا
  • آلمان 
  • روسیه 
  • هلند

خواص سنگ واریسیت

این سنگ همانند دیگر سنگ های معدنی اصل که از دل طبیعت یافت می شوند دارای خواص بیشماری است و از جمله خواص آن: سنگ صلح و آرامش، منبع انرژی، درمان نقرس، روماتیسم، درمان سوء هاضمه، ناراحتی های دستگاه گوارش، تصفیه کننده بدن و غیره می باشد. 

سایت جواهر مجموعه ای از بهترین سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را دارد که با انواع زیورآلات زنانه و مردانه تزئین شده اند. 

تمامی محصولات این سایت با شناسنامه بین المللی جواهر ارائه می شوند. 

www.javaher.site

رنگ سنگ جاسپر

این سنگ در زبان یونانی به معنی سنگ خاردار می باشد و یکی از سنگ های عجیب و غریب شناخته شده است. سنگ جاسپر در 5 هزار سال قبل بر میگردد و از آن زمان ها مورد استفاده قرار میگرفته است. از زمانهایی بسیار دور که از این سنگ استفاده میکرده اند معتقدند که این سنگ از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. 

به همین دلیل بسیاری از مصریان از این سنگ برای جواهرات خود استفاده میکردند. سنگ جاسپر به مجموعه ای کوارتزهای بلورین یا کلسدون می گویند. 

سختی این سنگ بین 6.5 تا 7 می باشد و رنگ سنگ جاسپر قهوه ای، زرد، سبز است که تفاوت این رنگ ها کاملا بستگی به موادی که در درون این سنگ ها قرار گرفته است، برمیگردد. 

سنگ جاسپر یکی از سنگ های متخلخل است و از مواد معدنی به شکل رسوب و خاکستر تشکیل می شود. 

معدن سنگ جاسپر

این سنگ در کشورهایی مانند: 

  • روسیه 
  • آلمان 
  • هند 
  • ونزوئلا 
  • فرانسه 
  • آمریکا 

وجود دارد. 

خواص سنگ جاسپر

این سنگ در درمان خستگی، دریافت انرژیهای مثبت، متعادل کردن چاکرای اول، نماد باران و برکت های فراوان، درمان بیماری کبد، درمان تب و تقویت کردن سیستم ایمنی بدن، دفع سموم و خواص بیشمار دیگری که در سایت جواهر به توضیح آنها پرداخته شده است.

جواهرسایت در زمینه فروش نقره و زیورآلات نقره به همراه سنگ های معدنی اصل سالیان زیادی است که تجربه بالایی دارد و تمامی کارهای خود را به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه میدهد. 

www.javaher.site

خواص سنگ آمیترین

در بسیاری از کشورها سنگ آمیترین را همان کوارتز مصنوعی می دانند و با بهسازی کردن سنگ کوارتز آن را به نام سنگ آمیترین به فروش می رسانند. سختی این سنگ برابر با 7 می باشد و رنگ سنگ آمیترین ارغوانی و زرد می باشد که البته باید ذکر شود این سنگ از خانواده کوارتز می باشد. 

معدن سنگ آمیترین 

معدن این سنگ بسیار کم است که یکی از معادن این سنگ در کشور بولیوی می باشد. بهسازی سنگ آمیترین به این صورت است که به روش تابش پرتو و حرارت دهی روی سنگ های آمیتیست موجب می شود که قسمت بنفش رنگ این سنگ تغییر رنگ بدهد و به شکل سنگ آمیترین در بیاید. 

نحوه نگهداری از سنگ آمیترین به این شکل است که این سنگ به دما حساس است و در صورت تغییرات ناگهانی دما ترک هایی بر روی سنگ ظاهر می شود. البته قرار گرفتن این سنگ در معرض نور خورشید باعث می شود تا رنگ پریده و کمرنگ شوند. 

برای تمیز کردن این سنگ از محلول آب و صابون می توان استفاده کرد و باید دقت داشته باشید که بیشتر سنگ های معدنی نسبت به مواد اسیدی بسیار حساس هستند و ممکن است برخی خواص خود را از دست بدهند. 

خواص سنگ آمیترین 

افزایش سوخت و ساز بدن، افزایش قدرت بدنی، درمان استرس و مناسب برای چاکرای ناف و تاج بدن و البته دیگر خواص این سنگ در سایت جواهر به صورت کامل توضیح داده شده است. 

جواهر سایت مجموعه بزرگ و زیبا در زمینه فروش نقره و سنگ های معدنی اصل می باشد که تمامی محصولات خود را به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا ارائه می کند. 

www.javaher.site

معدن سنگ ژرمژوئیت | معدن سنگ ماسگراویت

از جمله گرانترین و زیباترین سنگ های دنیا سنگ ژرمژوئیت می باشد که نام آن از یک جواهر شناس روسی انتخاب شده است. 

مکان پیدایش این سنگ برای اولین بار در روسیه است که جزء کمیاب و نادرترین جواهرات می باشد. 

رنگ سنگ ژرمژوئیت می توان گفت تقریبا زرد روشن که مایل به آبی است و قیمت سنگ ژرمژوئیت به دلیل اینکه این سنگ، سنگی کمیاب است بالا می باشد. 

معدن سنگ ژرمژوئیت  در مناطق روسیه می باشد مخصوصا در بخش های آسیایی این کشور و همچنین در نامیبیا و میانمار هم یافت می شود. 


از جمله دیگر سنگ های قیمتی می توان به سنگ ماسگراویت اشاره کرد که این سنگ به تازگی کشف شده است و دارای عناصری مانند منیزیم، آلومینیوم، بریلیم است و برای اولین بار در منطقه استرالیا کشف شده است 

رنگ سنگ ماسگراویت خاکستری متمایل به سبز و ارغوانی است. و معدن سنگ ماسگراویت در سریلانکا، تانزانیا، گرینلند، ماداگاسکار، قطب جنوب می باشد. 

قیمت سنگ ماسگراویت بالا می باشد و برای هر قیراط آن قیمتی تقریبا 35 هزار دلار در نظر گرفته شده است. 

برای دریافت بهترین نقره با کیفیت در قالب انواع زیورآلات زنانه، دخترانه و مردانه می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید. 

جواهرسایت مجموعه بی نظیر در زمینه فروش محصولات نقره می باشد که تمامی کارهای خود را به شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه می دهد. 

WWW.JAVAHER.SITE