راکتور سولفوناسیون

مکانیسم سولوفوناسیون به این صورت است که از ترکیبات فعالی تشکیل شده است و ساختار متفاوتی نیز دارد که می تواند به صورت آب دوست یا آب گریز باشد. 

راکتور سولفوناسیون  یکی از دستگاههای این واحد می باشد و برای سولفوناسیون آلکیل بنزن هم از این دستگاه و دستگاههای دیگر کمک گرفته می شود که در ادامه ذکر خواهد شد.

قرار دادن گروه سولفونه بر روی ترکیبات مختلف می تواند دامنه وسیعی از ترکیبات آب دوستی و یا آب گریزی را یاجاد کند که به عنوان ماده فعال سطح عمل می کند و در دسته بندی آنیونی قرار دارد.

مواد اصلی سولفوناسیون بنزن شامل  آلکیل بنزن، دی اکســــید گوگرد، اکسیژن، هیدروکســید محلول، هیپوکلریـــت سدیم می باشد. 

سولفوناسیون آلکیل بنزن یک یاز فرآیندهای سولفوناسیون می باشد که از اسید سولفوریک، اسید کلروسولفونیک، تری اکسید گوگرد می باشد که در این بین از تری اکسید گوگرد به میزان بیشتری استفاده می شود.

برای شروع و تهیه این فرآیند ابتدا دی اکسید گوگرد مایع به وسیله یک پمپ از مخزن نگهدارنده به تبخیرکننده منتقل می شود و گاز خروجی از تبخیر کننده با دی اکسید گوگرد ترکیب شده است که با اضافه کردن اکسیژن وارد راکتور کاتالیستی اکسیداسیون شده و قبل از اینکه وارد راکتور شود با مبدل های حرارتی خنک می شود.

کاربرد واکنش سولفوناسیون متفاوت است و در حوزه مختلفی کاربرد دارد. اما همانطور که میدانید این حوزه ها مربوط به حوزه های شیمیایی و صنایع وابسته به آن می باشد که در ابتدای امر نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. 

تهیه دستگاهها و خط تولید این واحدها نیازمند این است که یک مشاوره کسب و کار شما را در این زمینه به درستی راهنمایی کرده اما در نهایت بازهم نیاز به افراد متخصصی می باشد که بتوانند این خط تولید را برای شما راه اندازی کنند. 

اما اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است در خطوط تولیدی قدم بگذارید که می دانید با یادگیری برخی مهارت ها خود شما می توانید به صورت کامل صاحب کسب و کار خود شوید. 

سارگن استون با هدف معرفی پرسود خطوط تولیدی این امکان را به شما می دهد که در خطوط تولیدی مختلفی که سارگن استون آنها را مورد بررسی و مطالعه قرار داده است به بالاترین سود برسید. 

برای اطلاع از نحوه کار این خطوط تولیدی به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com

برداشت سیب زمینی

از محصولات پرمصرفی که بسیار پرطرفدار نیز می باشد می توان به سیب زمینی اشاره کرد که سالهای زیادی از پیدایش و کاشت آن می گذرد که محصولی است سرشار از نشاسته  و گونه های سیب زمینی وحشی، که از پرو امروزی نشأت گرفته اند، در سراسر قاره آمریکا، از ایالات متحده تا جنوب شیلی یافت می شوند.  در اصل اعتقاد بر این بود که این بوته های سیب زمینی توسط مردم بومی قاره آمریکا به طور مستقل در چندین مکان اهلی شده اند، اما بعداً آزمایش ژنتیکی انواع متنوعی از ارقام و گونه های وحشی منشا واحدی برای سیب زمینی مشاهده شد.

سیب زمینی ها در نیمه دوم قرن شانزدهم توسط اسپانیایی ها از قاره آمریکا به اروپا وارد شدند. امروزه این غذای اصلی در بسیاری از نقاط جهان و بخشی جدایی ناپذیر از اکثر منابع غذایی جهان است. از سال 2014، سیب زمینی چهارمین محصول غذایی جهان پس از ذرت (ذرت)، گندم و برنج بود.

به دنبال هزاره های پرورش انتخابی، اکنون بیش از 5000 نوع مختلف سیب زمینی وجود دارد. بیش از 99٪ کاشت سیب زمینی های در حال حاضر در سراسر جهان از گونه هایی ناشی می شوند که از مناطق کم ارتفاع شیلی مرکزی تشکیل شده اند.

اهمیت سیب زمینی به عنوان منبع غذایی و ماده غذایی آشپزی در مناطق مختلف متفاوت است و هنوز در حال تغییر است. این یک محصول اساسی در اروپا، به ویژه اروپای شمالی و شرقی است، جایی که تولید سرانه هنوز بالاترین میزان در جهان است، در حالی که سریع ترین گسترش تولید در چند دهه گذشته در جنوب و شرق آسیا، با چین و هند اتفاق افتاده است. از 2018 در تولید کلی جهان پیشرو است.

کشت سیب زمینی مانند گوجه فرنگی یک گل شبدر در تیره Solanum است و قسمت های رویشی و میوه دار سیب زمینی حاوی سم سولانین است که برای مصرف انسان خطرناک است.

غده های سیب زمینی معمولی که به درستی رشد کرده و ذخیره شده اند، گلیکو آلکالوئیدهایی تولید می کنند که به اندازه کافی کوچک هستند و برای سلامتی انسان قابل چشم پوشی نیستند، اما اگر بخش های سبز گیاه (یعنی جوانه ها و پوست) در معرض نور قرار بگیرند، غده می تواند غلظت کافی کافی از گلیکو آلکالوئیدها برای تأثیر بر سلامت انسان باشند.

 

نحوه برداشت سیب زمینی به این صورت است که باید دقت شود که سیب زمینی های نارس و سبز برداشت نشوند به دلیل اینکه سمی هستند و برای سلامت انسان نیز خطرناک می باشد سپس با کنار زدن خاک اطراف محصول، سیب زمینی ها را از دل خاک بیرون کشیده و به دست میوه فروشان و یا مصرف کنندگان مانند کارخانجات می فرستند.

کاشت و برداشت سیب زمینی تنها از عهده کسانی برمی آید که سالها در زمینه کشاورزی فعالیت داشته اند و می توانند این مسیر را به درستی اجرا و محصول نهایی را برداشت کنند. 

اگر سرمایه گذار هستید و البته کار کشاورزی را تجربه ای ندارید و می خواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که شغل کشاورزی بسیار سخت و صبر زیادی را نیاز دارد. 

پس به پیشنهاد سارگن استون به جای سرمایه گذاری کردن در حوزه هایی که هیچ سابقه فعالیتی ندارید در خطوط تولیدی معرفی شده توسط این شرکت را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. 

این خطوط تولیدی پرسود شما را در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سود می رساند و قابلیت سرمایه گذاری با مبالغ مختلف میلیونی و میلیاردی نیز می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com 

نحوه تولید قند

با توجه به تمام مضراتی که قند برای انسان ها دارد اما باز هم یک جایگزین بسیار مناسب از تمامی جهات برای آن پیدا نشده است و کاربردی که قند در صنایع غذایی و شیرینی دارد هنوز با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نمی باشد. 

قند یک ساکاروز می باشد که دارای سه عنصر کربن، هیدروژن و اکسیژن است که این ماده شیرین کننده با عصاره گیری از گیاهانی مانند چغندر و نیشکر تولید و تهیه می شود که در قالب قند و شکر به بازار عرضه می شود. 

قند برای بدن ضروری می باشد اما نوع طبیعی و کاملا ارگانیک آن که باعث بالا رفتن قند خون می شود و خستگی را از فرد دور می کند. در خط تولید قند و این روزها قند به ورش پرسی بیشتر انجام می شود و از دستگاههای تمام اتوماتیک استفاده شده است که در نهایت نیاز به نیروی انسانی کمتری نیز می باشد.

در تولید قند به وسیله دستگاه به این صورت عمل میکنند که ابتدا چغندرها وارد بخش شستشو می شوند و آب با فشار بالایی بر روی چغندرها ریخته می شود که تمامی گرد و غبار موجود روی آنها به طور کامل پااک شود و سپس پوست چغندرهای شسته شده به صورت کامل جدا می شود.

برای اندازه گیری مقدار قند موجود در چغندر، گیاه وارد دستگاه پولای متر می شود و بعد به وسیله دستگاه خردکن چغندرها به صورت خلالی برش داده می شود که بعد از استخراج شربت از چغندر وارد دستگاه عصاره گیر می شوند.

سپس دستگاه پرس خط تولید قند، شربتی که در انتها بر روی تفاله ها باقی مانده است برای غذای دام در نظر می گیرد و شربت باقی مانده با استفاده از شیر آهک و گاز کربنیک تصفیه شده و ترکیبات گوگرد نیز استفاده می شود که در نهایت برای پخته شدن وارد مخزن می شود.

بعد از عملیات سردسازی وارد دستگاه کریستالیزاسیون شده و بدین ترتیب قند تهیه می شود که بسته بندی آن نیز به صورت تمام اتوماتیک با دستگاهها می باشد.

دستگاههای تولید قند بسیار متنوع هستند و برای اطلاع از تعداد دستگاه و نوع آنها به سایت سارگن استون مراجعه کرده که در مورد این خط تولید جزئیات بیشتری را ذکر کرده است. 

خط تولید قند شاید این طور به نظر برسد که بسیار در کشور مورد نیاز است و همیشه به این محصول نیاز خواهد بود اما بهتر است بدانید که از این خط تولید و تولید کنندگان آن به تعداد بسیار زیادی در کشور وجود دارد که افراد سالها در این حوزه فعالیت می کنند. 

چنانچه جزء افراد سرمایه گذار هستید پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی سرمایه گذاری کنید که می دانید در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود خواهید رسید. 

به همین دلیل سارگن استون انتخاب را برای شما راحتتر کرده است و از بین صدها کار تولیدی پرسود ترین آنها را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید با مراجعه به سایت اصلی سارگن استون در مورد هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات بسیار زیادی به دست آورید. 

www.sargonstone.com

نحوه تولید شیشه های رنگی

اگر به معماری سنتی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیار با شیشه های رنگی تزئین شده اند و خط تولید شیشه های رنگی امروزه به یکی از پرکاربردترین خطوط تولیدی تبدیل شده است که افراد از این شیشه های رنگی استفاده های زیادی می کنند. 

در گذشته از طرح شیشه های رنگی بیشتر برای سقف و درب و پنجره استفاده می کردند که امروز کاربرد وسیع تری پیدا کرده است و استفاده های فراوانی از این شیشه ها می کنند. 

موادی مانند پتاس، سودا و سرب را می توان برای کاهش دمای ذوب اضافه کرد. مواد دیگری مانند آهک برای بازسازی شبکه ضعیف شده و شیشه پایدارتر می شوند. شیشه با افزودن پودرهای اکسید فلزی رنگ می شود.

کیفیت شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد و برای ساخت آنها نیاز به دستگاههای تمام اتوماتیک است که به صورت دو لایه رنگ شیشه را تولید می کنند و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را نیز دارد که به دو روش لعابی و لاکوبل یا پشت رنگ نیز قابل تهیه می باشد.

از روش لعابی در صنایع تولیدی و لوازم خانگی  و همچنین صنعت خودرو بیشتر استفاده می شود و از شیشه های لاکوبل در صنایع ساختمان و دکوراسیون های داخلی و طراحی فضاهای معماری مدرن نیز استفاده می شود که شیشه لاکوبل رنگی با تنوع رنگ بالا طرفداران بسیار زیادی دارد.

ساخت شیشه های رنگی به دو روش انجام می شود که در مطلب سایت سارگن استون به جزئیات آن پرداخته شده است. اما با این وجود که شیشه های رنگی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند به همان میزان نیز افراد بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند و جزء تولید کنندگان می باشد پس اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید بهتر است بدانید فعالیت در این حوزه رقیبان بسیار سرسختی دارد که شما باید برای معرفی محصول خود تلاش چندبرابری داشته باشید.

لذا پیشنهاد می شود از دیگر خطوط تولیدی که مشاوره کسب و کار به شما معرفی می کند استفاده کرده تا اطمینان داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سود می رسید. 

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را به شما معرفی می کند که می داند بیشترین سود و بالاترین بازدهی را برای سرمایه گذار دارد و برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و از تمامی خطوط تولیدی معرفی شده اطلاعات به دست آورید. 

WWW.sargonstone.com

ورق پلکسی گلاس

خط تولید پلی گلاس را به یک نوع پلاستیک شفاف می گویند که به ظاهر بسیار شبیه به شیشه می باشد و از پلی کربنات شفاف است که یک نوع پلیمر به شمار می رود. 

از جمله خصوصیاتی که پلکسی گلاس دارد این است که از شیشه بسیار مقاوم تر است و در هر سایز و اندازه  ای در بازار موجود می باشد که در مارکت سازی از آن استفاده بسیار زیادی می شود. 

در دو طرف پلکسی گلاس یک برچسب مقوایی می چسبانند که کار آن محافظت از این ورقه ها می باشد و در مقابل گرد و غبار نیز بسیار خوب عمل می کنند که بهتر است برش های آن توسط دستگاه انجام شود.

برای برش دادن ورقه های پلکسی گلاس از دستگاههای CNC استفاده می کنند و ابتدا به وسیله نرم افزار آن را طراحی کرده و سپس برش لیزری را انجام می دهند که ماده چسبناک این ورقه ها پلاکسی گلاس کلوروفوم می باشد و در دو سطح صیقلی محکم به یکدیگر فشرده می شوند و با یک قلم موی کوچک بینشان چکانده می شود و بعد از یک دقیقه اتصال انجام می گیرد.

در زمان استفاده از چسب کلوروفوم باید جانب احتیاط بسیار رعایت شود به دلیل اینکه یک ماده بیهوشی می باشد و نباید آن را استشمام کرد و از این رو بهتر است در هنگام استفاده از یک ماسک برای جلوگیری از استشمام بوی آن استفاده شود.

ورقه های پلکسی گلاس به علت خواص میکانیکی دارند که در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب و رطوبت کمتری برخوردار هستند که در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاوم تر می باشند و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نیز نمی باشند که باعث حرارت نمی شوند.

این ورقه دارای مواد ضد UV هستند و مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماوراء بنفش دارند و از شفافیت آها نمی شود. شفافیت ورق پلکسی گلاس در حدود 92 درصد می باشد و شیشه های ساختمانی در حدود 90 درصد هستند.

کاربرد پلکسی گلاس در تابلوهای تبلیغاتی، پارتیشن بندی، ساخت پاسیو و حمام، ساخت آکواریوم، نور گیر پنجره ها، لوازم پزشکی، پنجره هواپیما، لنز زیردریایی و ... می باشد که در صنایع مختلف دیگر کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد. 

اما نیاز اساسی ما در حوزه های کسب و کار بسیار گسترده تر از موارد این چنینی می باشد و نیاز جامعه میتواند در هر زمینه ای باشد. فرد سرمایه گذار باید به دنبال این باشد که کدام یک از این مسیرها بیشتر برایش سودآور خواهد بود چرا که صدها خط تولید مختلف می باشد که افراد می توانند در آنها سرمایه گذاری کنند. 

شرکت سارگن استون از بین دهها کار تولیدی چندین کار را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده است و به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد که می توانند از این طریق در کمترین زمان به بیشترین سود برسند. 

برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به ادرس سایت اصلی سارگن استون که در انتها درج شده است مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com